Forumowe patio dla każdego, zapraszamy!
Jaki i za ile powinien być pierścionek zaręczynowy? - Wersja do druku

+- Forumowe patio dla każdego, zapraszamy! (http://accreoekiden.pl)
+-- Dział: Wolność wyboru (/Forum-Wolno%C5%9B%C4%87-wyboru)
+--- Dział: Z każdym o (niemal) wszystkim (/Forum-Z-ka%C5%BCdym-o-niemal-wszystkim)
+--- Wątek: Jaki i za ile powinien być pierścionek zaręczynowy? (/Thread-Jaki-i-za-ile-powinien-by%C4%87-pier%C5%9Bcionek-zar%C4%99czynowy)

Jaki i za ile powinien być pierścionek zaręczynowy? - TonioT - 10-24-2017 09:03 AM

Hej wszystkim! Planuję się oświadczyć mojej dziewczynie i jestem na etapie wybierania pierścionka zaręczynowego. I tu się pojawia problem, bo nie wiem jaki powinien być taki pierścionek i za ile? Nie jestem bogaty, jeszcze studiuję, ale nie chcę wyjść na skąpigrosza, albo co gorsza, ze nie traktuję mojej dziewczyny poważnie..

Jaki i za ile powinien być pierścionek zaręczynowy? - grudniowa - 10-24-2017 11:31 AM

Pierścionek zaręczynowy powinin być przede wszystkim dany od serca. To za ile i jaki nie ma żadnego znaczenia. O ile oczywiście dla wybranki liczy się miłość a nie kamienie.

Jaki i za ile powinien być pierścionek zaręczynowy? - TonioT - 10-24-2017 01:34 PM

Niby tak, ale wiecie jak to jest. Niby kocha niby nie zwraca uwagi, ale pochwalić się przed koleżankami tez powinna mieć czym. A wasi mężczyźni jakie wam dawali pierścionki?

Jaki i za ile powinien być pierścionek zaręczynowy? - Amazonia - 10-24-2017 02:33 PM

My z moim już mężem razem wybraliśmy pierścionek, złoty malutki, ale mi się podobał.

Jaki i za ile powinien być pierścionek zaręczynowy? - PannaDżejsika - 10-24-2017 02:47 PM