Witaj! (LogowanieRejestracja)

Tryb drzewa | Tryb normalny

Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Znacie jakieś studio fotograficzne w Warszawie na wynajem?

02-14-2017, 10:11 AM
Witam. Jest taka sprawa, że jestem fotografem. Mam teraz do zrobienia sporo zdjęć, le one musza być profesjonalne i tak się teraz obawiam, że nie mam żadnego miejsca, w którym mógbym je wykonać. Najlepiej to jakieś studio fotograficzne do wynajęcie bym mi się przydało, jest cos takiego w ogóle?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
02-14-2017, 11:43 AM
No nie wiem. Jak nie masz swojego albo nie ma nikt Twój znajomy studia to może być Ci ciężko cokolwiek znaleźć. Może dogadaj z jakimś innym fotografem to Ci udostępni swoją pracownię i będziesz mógł bez problemu się zająć robieniem zdjęć jeśli potrzebujesz do tego specjalnej przestrzeni
02-14-2017, 12:01 PM
Wcale nie musi być tak trudno. Istnieją przecież właśnie profesjonalne studia fotograficzne, które można wynająć i doskonale sobie poradzić ze zrobieniem zdjęć. No ja tak korzystałem już wiele razy, bo przecież nawet nie mam miejsca, żeb wszystkie sprzęty sobie porozkładać i porobić zdjęcia ze spokojem Tongue
02-14-2017, 01:06 PM
Oo.. Jak masz już jakieś doświadczenie z wynajmem takiego studia to może opowiesz coś więcej na ten temat? Chętnie się dowiem jak to dokładnie wygląda bo jednak mi zależy na tym, żeby wykonać jak najbardziej profesjonalne zdjęcia teraz i mam nadzieję, że się to wrescie uda Smile
02-14-2017, 03:32 PM
No dlaczego miałoby się nie udać? Uda się. Jeśli chodzi o studio fotograficzne Warszawa wynajem może Ci zaoferować takie Studio Bakarum. Tam sobie wynajmiesz całe studio za świetną cenę. Możesz na dzień, na godzinę, na cały tydzień i wszystko to się opłaca do tego
02-14-2017, 05:36 PM