Witaj! (LogowanieRejestracja)

Tryb drzewa | Tryb normalny

Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Rzetelna baza wiedzy dla pszczelarza

06-24-2016, 12:52 PM
Gdzie znajdę rzetelną bazę wiedzy dla pszczelarza? Szczególnie interesują mnie artykuły albo nawet blog na temat rozmnażania rodzin i dokładnych okresów kwitnienia roślin z których pszczoły tworzą rózne miody. Najchętniej czytałbym sprawdzone materiały stworzone przez osobę mającą bardzo duże doświadczenie w tej tematyce. Pozdrawiam i z góry dziękuję.
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
06-24-2016, 02:19 PM
Ja zwykle czytam artykuły na Pszczeliazyl.pl. Mozna tam znaleźć chyba wszystko na temat pszczół, nawet odnosnie rozmnażania rodzin. Mozna tam znaleźć także bloga prowadzonego przez świetnego pszczelarza który zna się na rzeczy i prowadzi pasieki już od wielu lat. Może nie jestem profesjonalistką w tym zakresie bo do mojego ula podchodze bardziej hobbistycznie ale dzieki lekturze wiele rzeczy stało sie dla mnie w końcu jasnych.
06-24-2016, 02:39 PM
Podpisuję się pod tym co napisała koleżanka. Znajdziesz tam bardzo dużo wartościowych porad dzięki którym pszczelarstwo stanie się o wiele prostsze. Ja odziedziczyłem pszczoły po teściu. Nikt nie chciał się nimi zajmować, zona w ogóle chciała to wszystko sprzedać, ale postanowiłem się się tym zajmę bo szkoda mi było niszczyć coś co kosztowało drugiego człowieka tyle pracy i serca. Ule zostały i maja się świetnie, raz nawet rozmnażałem rodziny dzieki czemu moge teraz prezentować miód znajomym, pozdrawiam.
06-24-2016, 03:09 PM
Od razu wpadłeś na głeboką wodę, nie wiem czy odważyłbym się zająć profesjonalnymi ulami nie mając o nich zielonego pojecia. Fajnie ze pszczoly przetrwały i wszystko dalej sie rozwija Smile. Naprawdę chylę czoła bo wiem jak wymagające jest to zajęcie.
06-24-2016, 05:06 PM