Witaj! (LogowanieRejestracja)

Tryb drzewa | Tryb normalny

Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Problem z angielskim technicznym

07-21-2016, 10:13 AM
Cześć, od zawsze miałam duży problem z językiem angielskim, nie ukrywam. Teraz na studiach problem się oczywiście powtarza, tyle że na większą skalę, bo z racji tego, że studiuję na Politechnice, muszę w tym semestrze zdać angielski techniczny, czyli tak zwany lektorat specjalistyczny. Koniec semestru coraz bliżej, a moja sytuacja jest naprawdę trudna, dlatego poszukuję pomocy. Może ktoś z Was też miał taki problem? Lepiej szukać od razu korepetytora czy może posiłkować się jakimiś słownikami czy internetowymi tłumaczami? A jeśli korepetytora, to czy możecie mi polecić kogoś w Poznaniu? Będę wdzięczna za wszelkie rady!
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
07-21-2016, 12:51 PM
Witam! Świetnie Cię rozumiem, bo angielski techniczny to jakiś koszmar, a zdanie tego przedmiotu na studiach naprawdę wymaga dużego przygotowania. Myślę, że nie warto męczyć się ze słownikami, bo one i tak nie przetłumaczą tego zgodnie z technicznym rozumieniem urządzeń czy czynności. Polecam od razu szukać korepetycji. Może i jest to wydatek, ale dobrze traktować go jako inwestycję w siebieWink Ja co prawda korzystałem z takiej pomocy już jakiś czas temu, ale może wciąż będziesz zainteresowana. Ja korzystałem z pomocy firmy Albion i byłem zadowolony, bo dzięki tej pomocy uporałem się z angielskim na studiach.
07-21-2016, 01:37 PM
Hej, ja niedawno szukałam korepetycji właśnie z angielskiego technicznego i po prostu wpisałam na takiej stronie, na której szuka się korepetytorów: tłumacz angielski techniczny i od razu wyskoczyło mi kilka firm z atrakcyjną ofertą. Z tego, co pamiętam, Albion też się tam pojawił i miał bardzo pozytywne oceny.
07-21-2016, 04:29 PM