Witaj! (LogowanieRejestracja)

Tryb drzewa | Tryb normalny

Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Poszukiwana osoba, która napisze pracę magisterską z prawa

02-03-2017, 11:05 AM
Cześć. Jestem bardzo zapracowaną studentką prawa, która próbuje połączyć studia dzienne na wymagającym kierunku oraz pracę w kancelarii aby zapoznawać się bliżej z zawodem, oczywiście na tyle, na ile pozwalają mi obecne uprawnienia. Do tej pory świetnie mi się to udawało, ale niestety nadszedł dla mnie ciężki czas: pisanie pracy magisterskiej. Choć bardzo chciałam zrobić to sama to niestety czas nie jest z gumy i ciągle brakuje mi minut w godzinie i godzin w dobie. Najzwyczajniej w świecie nie jestem w stanie wyrobić się z samodzielnym pisaniem pracy, a że oddać ją i tak muszę to poszukuję kogoś, kto napisze ją za mnie. Czy możecie mi kogoś polecić? Kogoś sprawdzonego, kto zna się na prawie i napisze mi coś sensownego? Będę bardzo wdzięczna za wszelką pomoc!
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
02-03-2017, 12:32 PM
Oho, jaka rozbudowana treść wiadomości, ile makaronu na uszy nawinięte. No prawnikiem to będziesz niezłym, szkoda tylko, że pracy napisać sama nie umiesz…
02-03-2017, 03:30 PM
Może umie, ale jak napisała brakuje jej czasu? Uwielbiam to osądzanie przez wszystkich mądrych… Chwali się, że pracuje i doświadczenie zdobywa, a nie siedzi tylko w książkach.
02-03-2017, 05:11 PM
Prawda, doświadczenie na rynku pracy jest bardzo cenne. A jeśli chodzi o pisanie pracy to Twój Redaktor będzie dobrym wyborem. Polecam szczerze, bo sam wypróbowałem, moi kumple też. Podrzucam nawet link jakbyś nie mogła znaleźć: http://twojredaktor.pl/praca-prawo.html. Piszą prace z różnej tematyki, wszystko załatwiasz z nimi przez internet i nie musisz tracić czasu. Masz stały kontakt z osoba, która ci pisze pracę, możesz podesłać książki do bibliografii, ale nie musisz bo jak coś to ogarną to za ciebie.
02-03-2017, 05:19 PM