Witaj! (LogowanieRejestracja)

Tryb drzewa | Tryb normalny

Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Jaki i za ile powinien być pierścionek zaręczynowy?

10-24-2017, 09:03 AM
Hej wszystkim! Planuję się oświadczyć mojej dziewczynie i jestem na etapie wybierania pierścionka zaręczynowego. I tu się pojawia problem, bo nie wiem jaki powinien być taki pierścionek i za ile? Nie jestem bogaty, jeszcze studiuję, ale nie chcę wyjść na skąpigrosza, albo co gorsza, ze nie traktuję mojej dziewczyny poważnie..
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
10-24-2017, 11:31 AM
Pierścionek zaręczynowy powinin być przede wszystkim dany od serca. To za ile i jaki nie ma żadnego znaczenia. O ile oczywiście dla wybranki liczy się miłość a nie kamienie.
10-24-2017, 01:34 PM
Niby tak, ale wiecie jak to jest. Niby kocha niby nie zwraca uwagi, ale pochwalić się przed koleżankami tez powinna mieć czym. A wasi mężczyźni jakie wam dawali pierścionki?
10-24-2017, 02:33 PM
My z moim już mężem razem wybraliśmy pierścionek, złoty malutki, ale mi się podobał.
10-24-2017, 02:47 PM
Mój narzeczony kupił mi pierścionek za mniej niż tys. złotych, ze szmaragdem, złoty, w tym sklepie http://virago.sklep.pl/13-pierscionki-zareczynowe. Razem go wybieraliśmy, bo chciał mieć pewność że na pewno będę zadowolona. Później widziałam taki sam pierścionek w galerii był dwukrotnie droższy niż mój. Także jeśli nie masz dużo pieniędzy a chcesz kupić coś wyjątkowego, to polecam ci całym sercem zakupy przez internet. Pierścionki zaręczynowe wcale nie muszą być drogie żeby sprawiły radość kobiecie Smile
10-24-2017, 05:01 PM
Przejrzałem ofertę sklepu Virago i rzeczywiście ceny pierścionków są znacznie niższe niż tych które oglądałem dotychczas w sklepach i sieciówkach. Kamień spadł mi trochę z serca, bo już obawiałem się że nawet nie stać mnie na porządny pierścionek.
Użytkownicy przeglądający ten wątek: 1 gości
Odpowiedz 

Skocz do: