Witaj! (LogowanieRejestracja)

Tryb drzewa | Tryb normalny

Odpowiedz 

Ocena wątku:
  • 0 głosów - 0 średnio
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Jak zostać hostessą?

04-07-2016, 01:40 PM
Jak zostać hostessą?
Skończyłam właśnie dwadzieścia lat i jeszcze studiuję. Chciałabym jednak zarobić na swoje utrzymanie, aby odciążyć rodziców. Nie chcę już ich prosić o przesyłanie pieniędzy, bo czuje, że to już czas, kiedy mogę podjać pracę i zacząć zarabiać. Podoba mi się zajęcie hostessy i chciałabym spróbować sił właśnie w tym elemencie. Czy są potrzebne ku temu jakieś predyspozycje?
Znajdź wszystkie posty użytkownika
Odpowiedz cytując ten post
04-07-2016, 01:52 PM
Jak zostać hostessą?
Musisz zdać sobie sprawę, że to co tak różowo wygląda jest bardzo ciężką pracą i to zwykle w godzinach nocnych. Jesteś młoda, więc na pewno pod tym względem dasz sobie radę. Nie ma też co ukrywać, że hostessy muszą mieć urodę, chociaż tutaj nie jest określone, jaki to typ urodyu jest odpowiedni.
04-07-2016, 04:28 PM
Jak zostać hostessą?
Z tego co wiem, to bardzo dobrze płatne zajęcie, ale faktycznie robota hostess wymaga zaangażowania. Moja córka pracowała kiedyś w tym fachu i wiem, że dopiero po kilku imprezach udało jej się przemóc i pozbyć zdenerwowania. Życzę ci powodzenia.
04-07-2016, 05:49 PM
Jak zostać hostessą?
Najlepiej podczepić się pod jakąś agencję modelek, która załatwia zlecenia i wysyła na konrektne imprezy. To właśnie do nich spływają zamówienia, a klienci na podstawie twojego portfolio mogą wskazać właśnie na ciebie. Polecam agencję hostamo.pl/hostessy-warszawa/ , która istnieje już na rynku kilka lat i dzięki swojej kadrze obsłużyła mnóstwo imprez w stolicy i poza nią.
04-07-2016, 08:06 PM
Jak zostać hostessą?
Byłem kiedyś na imprezie, która była obsługiwana właśnie przez ich personel. Było naprawdę fajnie.
04-07-2016, 09:19 PM
Jak zostać hostessą?